Home Sanatate Alcoolul previne cancerul

Sanatate si Familie (Pt Femei)

Alcoolul previne cancerul PDF Imprimare Email
Marţi, 01 Februarie 2011 13:02

Daca pana de curand vinul rosu era cunoscut ca fiind "bun pentru femei, daca este baut de barbati" se pare ca adeptii lui Bahus au un nou pretext pentru a consuma alcool: acesta poate reduce riscul de cancer renal, sau cel putin asa sustin cercetatorii suedezi care au publicat rezultatele studiului lor in British Journal of Cancer.

Alcoolul previne cancerulCercetatorii de la Institutul Karolinska din Stockholm sustin ca vinul, berea, dar si bauturile tari scad cu aproximativ 40% riscul de cancer renal datorita unor substante continute de bauturile alcoolice, fenolii, care au proprietati antioxidante.

Studiul a fost realizat pe un esantion de 2059 de subiecti - 855 cu cancer renal si 1204 sanatosi. S-a urmarit asocierea mai multor tipuri de bauturi alcoolice, in diferite concentratii.

Rezultate:

Specialistii au ajuns la concluzia ca:

* persoanele care consuma lunar o cantitate de 620 grame de etanol au un risc de a dezvolta cancer renal cu 40% mai mic fata de cei care nu consuma deloc alcool


* 2 pahare de vin rosu/saptamana sau 4 pahare de vin alb sau 2 pahare de bere tare reduc cu 40% riscul de cancer renal


* alcool poate proteja impotriva cancerului renal intr-o mai mica sau mai mare masura, insa are contraindicatiile si efectele sale nocive. Prin urmare acest studiu nu este un indemn la alcoolism!

Comments
Comentariu nou Cautare
Scrieti comentariu
Nume:
Email:
 
Web:
Titlu:
UBB:
[b] [i] [u] [url] [quote] [code] [img] 
 
 
:angry::0:confused::cheer:B):evil::silly::dry::lol::kiss::D:pinch:
:(:shock::X:side::):P:unsure::woohoo::huh::whistle:;):s
:!::?::idea::arrow:
 

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

 

Copyright © 2012 RomaniInGeorgia.com.
Toate drepturile rezervate.
 

Login

JoomlaWatch Stats 1.2.8_05-dev by Matej Koval

Visitors

Total: 5252

Countries

46.6%ROMANIA ROMANIA
26.3%UNITED STATES UNITED STATES
9.9%NETHERLANDS NETHERLANDS
6.2%REPUBLIC OF MOLDOVA REPUBLIC OF MOLDOVA
1.4%ITALY ITALY
1.2%GERMANY GERMANY
1%SPAIN SPAIN
0.9%UNITED KINGDOM UNITED KINGDOM
0.7%KUWAIT KUWAIT
0.7%JAPAN JAPAN
0.5%FRANCE FRANCE
0.4%CANADA CANADA
0.3%GREECE GREECE
0.3%CHINA CHINA
0.2%POLAND POLAND